Tuesday 23 February 2016

I Am A Shoe Lover

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Entah kenapa keluar tajuk ni pulak. Saja suka-suka sebenarnya... tak ada niat lain pun. Masa yang terhad jadi nak update sesuatu yang santai dan ringan. Bukan tak ada benda lain yang nak diupdate... Ada banyak tapi kepala terasa berat, memang tak nak fikir lebih sangat.

Sebab itulah saya nak cerita pasal I Am A Shoe Lover. Yes, saya suka sangat!! Pantang nampak kasut cantik mesti nak beli!!!

Weehoo...

Inilah kesukaan saya!!




Kasut saya mestilah brand Vincci yea. Sebab.... dengar dulu... apalah! Haha... Adeh la.. Macam ni, kaki saya kecik jadi brand lain kasut semua besar-besar... Vincci jer yang ada saiz 3. Hahah~ Tapi kan ada satu lagi brand yang saya suka iaitu Stefeno. Mesti uolls hairan kan, Stefeno lagi la cutting besar. Tak kan kot!!

Ha, tepat you! I beli kasut budak tapi saiz I la. Sebab tu kasut I semua cantik-cantik. Adoi... pecah rahsia!! Dah! Dah!!

Adios!

2 comments: