Wednesday 28 October 2015

[2015] #1 MPSP Tower Run

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

[16.8.2015]

[MPSP Tower Run]

Ini betul-betul backdated punya issue. Tapi tak apa, saya nak kongsi kat sini sebab senang nanti nak tunjuk kat anak cucu. Hahah~

Saya join Larian Menara MPSP 2015 dengan buddy saya la. Kalau tak ada kawan malas juga nak join. MPSP Tower Run ini bukan saja larian tapi Run & Climb... 7KM + 412 stairs. Kena panjat tangga tau menuju ke tingkat 16 Menara MPSP, Pulau Pinang.

Lari tu okay saja tapi bila sampai bab nak panjat tangga tu memang pancit. Buddy saya tu laju saja pi... tak tunggu saya pun....okey fine...hehe... Kira saya habiskan larian dan daki tangga tu dalam tempoh masa 1jam5minit. Biasa-biasa saja...

Yang penting dapat sijil dan Finisher Medal. Koleksi mahal tu...



Okay, esoknya kaki semua sudah sakit. Tapi tak apa sebab hanya 01Run/month yang dibernarkan. Jadi saya ada cukup masa untuk rehat. Kita jumpa lagi di larian seterusnya.

KEEP FIT!

Adios!

No comments:

Post a Comment