Friday 9 October 2015

09.10.15 Pua Kumbu MMBasic & Shawl Wilma Radiusite

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Hari ini saya nak bercerita tentang dunia fesyen. Hehe... sebenarnya saya ni boleh dikira penggemar fesyen-fesyen daripada butik-butik yang saya rasa kalau saya sebut nama semua orang kenal. Tapi tak adalah beli setiap kali keluar design baru. Mahal weyy... tak cukup duit den...

Lagipun susah nak cari saiz yang sesuai dengan saya yang bertubuh kecil ni. Ndak tak ndak cuci mata jer lah... Walaupun begitu ada juga yang saya rembat pastu bodek sis Tailor minta tolong alterkan... hehe...

Bukan itu jer, saya ni sebenarnya suka design baju saya sendiri. Pastu cari kain dan apa lagi...sis Tailor la yang jadi mangsa saya realisasikan baju daripada design saya tu. So far boleh dikatakan 80% baju-baju saya adalah design saya sendiri. Terror dak...? Hehe...

Okey, intro panjang sangat padahal saya sebenarnya nak bercerita tentang baju yang saya pakai pergi kerja hari ni. Oleh sebab saya suka sangat baju ni... itu yang post kat sini ;)

Tara... inilah dia dress kesayangan saya iaitu Pua Kumbu dari MMBasic. Dress ni LimitedEdition tau... bukan semua orang boleh dapat.... Saya pun jenuh belek IG 44 hari 44 malam baru dapat beli... Amboi... Saya beli dua sebab nak sedondon dengan Dynaa. Material dia selesa sangat dan yang penting saya tak perlu alter apa-apa. Dah cukup selesa buat saya.

Shawl pula sudah tentu Wilma Shawl dari Butik Radiusite. Ini long shawl dengan curve dihujungnya. Ia juga diperincikan dengan bunga yang menambahkan seri. Maaf foto ni tak nampak bunga. Tak ada gambar penuh sebab selfie sendiri jer...



Apa-apapun, TQ MMBasic dan Radiusite... lepas ni keluarkan lagi design yang lebih cantik daripada biasa.

Adios.

No comments:

Post a Comment